У Запорізькій гімназії № 8 "захмарилося"

Останнім часом головна сторінка мого блогу все рідше поповнюється завданнями для учнів. Справа в тому, що у гімназії № 8 розгорнуто власну навчальну хмару Google Suite for Education, і я вже «поринула у хмару».  Саме через сервіс Classroom учні отримують і додатковий теоретичний матеріал (інтернет-джерела, карти знань, відеоролики), і цікаві практичні завдання у вигляді тестів, кросвордів, он-лайн вікторин. Учитель може добирати до кожної теми матеріал як із мережі, так і додавати власні розробки. Є можливість спілкування з учнями у реальному часі. Також мені подобається те, що учні можуть до кожного завдання прикріпити свою відповідь, а я - отримати її та додати оцінку з коментарем. Кожен з дітей бачить тільки свою оцінку.
Особливістю Classroom є те, що навчальний простір закладу є закритим для сторонніх осіб, тобто ніякі «сині кити» сюди не запливають.

Мій блог залишиться своєрідною скарбничкою, де я буду накопичувати улюблені вправи Learningapps, корисні посилання на відеоролики та інші цікавинки. 

Немає коментарів:

Дописати коментар