"Учитель року-2018"

     Закінчився обласний етап Всеукраїнського конкурсу "Учитель року 2018". Підведено підсумки, у номінації "Українська мова та література" визначено переможця та лауреатів. Як лауреат конкурсу, можу зазначити, що змагання були досить непрості.  Хтось у Фейсбуці назвав цей етап битвою титанів, оскільки всі конкурсантки показували гарні результати, які іноді різнилися навіть не кількома балами, а кількома десятими. 
     Усе вирішив урок, для підготовки якого відводився лиш один вечір. У мене цей вечір затягнувся до шостої ранку, оскільки треба було не тільки скласти конспект уроку, який я задумала провести у формі квесту, а й створити красиву презентацію до уроку, інтерактивні завдання LearningApps, а потім розмістити матеріали для учнів у  Classroom. 
     Трохи лякало те, що треба іти у незнайомий клас, що мої завдання виявляться для них занадто складними. Чомусь зовсім не боялася, що може підвести техніка. Мабуть, такої впевненості додавала мені моя інженерна освіта. 
      Урок я провела у 7-Б класі. Все пройшло добре. Найбільшою похвалою для мене були слова дівчинки: "А давайте ви колись проведете у нас ще один урок...". Приємно до сліз..
     У цій публікації хочу поділитися своїми роботами. Навіщо? Можливо, комусь із колег знадобиться. Для мене, наприклад, було відкриттям, що конспект уроку можна створити у формі ментальної карти. Дуже вдячна пані Валентині Герасименко, яка напередодні фіналу поділилася у Фейсбуці своєю картою. Взагалі, конкурс приніс не тільки нові враження, а й нові знання, нові знайомства з цікавими Учителями (так, саме з великої літери).

День перший. Конспект у вигляді ментальної карти   (Створювався без доступу до мережі, тому не містить посилань і графіки)
День третій. Урок-квест





Немає коментарів:

Дописати коментар